معلم یار

گام به گام و نمونه سوالات و سوالات متن و ....

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ

مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکورسراسری ۹۹ و چند توصیه مهم و ضروری

✅ مختص فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید 3-3-6

1⃣ اصل ‌مدرک ‌‌یا گواهی موقت پایان تحصیلات ‌‌دوره دوم متوسطه با امضای معاون اجرایی و مهر و امضای مدیر آموزشگاه

2⃣ فرم 602 سامانه امین (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) از آموزشگاه محل تحصیل با مهر و امضای مدیر آموزشگاه (بهتر است معاون اجرایی هم امضاء بزند).

3⃣ اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر آموزشگاه محل تحصیل (پایه دهم تا دوازدهم) با مهر و امضاء آموزشگاه محل تحصیل

🔔 چند توصیه مهم و ضروری

◀️ لطفا امضاء فقط با  خودکار و یا روان نویس مشکی انجام شود.

◀️ مدارسی که معاون اجرایی ندارند،مدیر محترم در گواهینامه موقت و کارنامه ها،بجای معاون اجرایی امضاء نماید.

◀️ قطعا اصل گواهینامه پایان تحصیلات  فارغ التحصیلان خرداد و شهریور ۹۹، هنوز در بسیاری از مناطق آموزشی آماده نشده است، لذا در این مقطع جهت ثبت نام، گواهینامه موقت دیپلم، مورد قبول دانشگاهها میباشد.

◀️ دانش آموزان از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش جهت دریافت اصل گواهینامه  و سایر مدارک اکیدا خودداری نمایند و مستقیما به آموزشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند.

◀️ جهت ثبت نام در دانشگاههای داخل کشور،تمامی کارنامه های تحصیلی و دیپلم موقت با امضاء معاون اجرایی و مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، دارای اعتبار میباشد و نیازی به تایید و مهر و امضاء مسئولین اداره آموزش و پرورش نمیباشد.لذا دانش آموزان و اولیا محترمشان در این خصوص، از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش  خودداری نمایند.

◀️ درصورتیکه اصل گواهینامه پایان تحصیلات توسط ادارات آماده شده باشد و تحویل دبیرستان شده باشد، دانش آموزان دختر میتوانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه، آنرا از آموزشگاه محل تحصیل دریافت نمایند.

◀️ دانش آموزان فارغ التحصیل پسر، بخاطر مسایل نظام وظیفه نمیتوانند اصل گواهینامه پایان تحصیلات را از آموزشگاه دریافت نمایند.(تحویل اصل گواهینامه تابع ضوابط و مقررات خاصی میباشد.)

◀️ پیشنهاد میشود معاونین اجرایی و مدیران مدارس، مدارک لازم را از سیستم دریافت نموده و پس از مهر و امضاء و سایر امور لازم،آنها را در پرونده دانش آموز قرار دهند تا درصورت مراجعه دانش آموز،بدون معطلی پاسخگوی دانش آموز باشند.

◀️ پیشنهاد میشود که مسئولین آموزشگاه،همراه با سایر مدارک تحصیلی،کارنامه فارغ التحصیلان مهر و امضاء شده را نیز تحویل دانش آموز دهند.

◀️ پیشنهاد میشود دانش آموزان فارغ التحصیل،هنگام مراجعه به آموزشگاه محل تحصیل،کلیه مدارک تحصیلی خود را (به جزء اصل گواهینامه در مدارس پسرانه) با رعایت کلیه مقررات و ضوابط تحویل بگیرند.

◀️ مدیران محترم دقت فرمایند که در هنگام تحویل مدارک تحصیلی به دانش آموزان،مراتب دقیقا در دفتر رسید مدارک تحصیلی بصورت جزئی و تک به تک درج شود و در دفتر رسید مدارک ،از ذکر کلمه "تمام مدارک تحصیلی" اکیدا خودداری شود.

◀️ بهتر است دانش آموزان پس از دریافت مدارک تحصیلی از آموزشگاه و قبل از تحویل آن به دانشگاهها و سایر مراجع، در اولین فرصت چند سری کپی کامل جهت بایگانی شخصی خودشان داشته باشند و حتی الامکان تصاویر با کیفیتی از مدارک مربوطه داشته باشند.

◀️ دانش آموزان در نگهداری کلیه مدارک تحصیلی،خصوصا اصل گواهینامه پایان تحصیلات، دقت لازم را داشته باشند.صدور المثنی گواهینامه اصل در بسیاری از موارد امکانپذیر نمیباشد و در موارد استثناء نیز، تابع ضوابط و مقررات سخت و پیچیده میباشد و مشمول هزینه بوده و زمانبر میباشد.

◀️ لطفا پس از دریافت مدارک از آموزشگاه، از ضدعفونی کرن کردن و پاشیدن الکل و سایر مواد بر روی مدارک اکیدا خودداری شود. انجام اینکار اشتباه باعث مخدوش شدن مدارک میشود.

◀️ از تا کردن و پانچ نمودن مدارک تحصیلی اکیدا خودداری نمایید.

◀️ لطفا جهت حفظ سلامتی خودتان و دیگران در این ایام کرونایی، از مراجعات بی مورد به مدارس و ادارات خودداری نمایید.

  • تاریخ : ۹۹/۰۸/۱۵
  • موضوع :
  • بازدید :۵۹ views
  • نظرات : ۲

ارسال دیدگاه جدید

  • موتور برقی ۱۲۰۰a موتور برقی ۱۲۰۰aمی‌گه:

    عالی و مفید



  • پتاسیم هیدروکسید پتاسیم هیدروکسیدمی‌گه:

    مرسی



  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    به نکات زیر توجه کنید

    • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
    • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.